Laat uw Kerstwensen bezorgen door Scouting

U kunt uw Kerstwensen uiterlijk tot en met vrijdag 15 december 2023, 16:00 uur inleveren!

Uw Kerstwensen worden in het weekend van 16 en 17 december bezorgd door de scouts van de deelnemende verenigingen. In Julianadorp brengt de plaatselijke Scoutinggroep Abel Tasman de post rond. Door uw kerstgroet bij ons in te leveren, steunt u onze Scoutinggroep en bent u zelf goedkoper uit.

Inleveradressen en contact

U kunt al uw Kerstwensen met een duidelijk en compleet adres en postcode inleveren bij één van onze inleveradressen. Onze punten zitten verdeeld door de hele Gemeente Den Helder en 2 zijn zelfs voorzien van een PIN automaat.

Indien u vragen of contact met ons wilt opnemen om de Kerstwensen op te komen halen, neem dan contact op met:

• Janneke – 06-51615713
  • Dennis – 06-12900136

Geen gehoor, spreek een voicemail in!